פתיחת פיצריה – היתרונות של מותג מוכר בשוק מאשר מותג אנונימי

פיצה היא מאכל מבוקש, אך מי שחושב כי פתיחת כל פיצריה מביא מיד לאינספור משלוחי פיצה שיספק, כדאי שיידע שכ-60% מהפיצריות בסכנת סגירה, והדבר מדגיש את חשיבותו של מותג מוצלח.

השם עושה את שלו
שם מותג הוא לא עניין של מה בכך ובמיוחד כשמדובר במזון. רשת למכירת פיצה שבנתה את עצמה בעזרת מכירת מזון ממרכיבים טריים ואיכותיים רכשה לעצמה לקוחות נאמנים מסיבה זו. מכירת פיצות מרשת ממותגת מביאה לתזרים לקוחות מהיר שמסייע לעסק לכסות את העלויות ולעבור לרווח במהרה.

משלוחי פיצה שמגיעים בזמן ולא משנה עד כמה קשה הנגישות, פיצה עם תוספות מיוחדות, מתכון איכותי, ועוד אלמנטים נוספים, מעניקים לכל לקוח חוויה שבזכותה הוא מעדיף את אותה פיצה ברשת מסוימת ולא אצל כל אחד שמתיימר למכור מגש בסכום מצחיק אך בטעם מצחיק עוד יותר.

ליווי צמוד וחשוב מאין כמוהו
ה"התנעה" הראשונית של כל עסק היא הקשה ביותר. מכירת פיצות של רשת ממותגת אינה היעזרות רק בשם הרשת אלא שיתרונה הוא בליווי האישי שמקבלים מהרשת. בחירת מיקום הסניף, סיוע במו"מ על השכירות, רכישת ציוד, תכנון הסניף, והכשרת צוות העובדים, הם דברים שערכם לא יסולא בפז.

אותה פיצה שתימכר ואותם משלוחי פיצה שייצאו ללקוחות יהיו באיכות הנדרשת ובזמן הנכון רק בזכות אותו ליווי צמוד. אין בעל עסק שלא יברך על סיוע שכזה מאחר ועוד לפני מכירת פיצה אחת הוא כבר חסך אלפי שקלים בזכות תכנון והדרכה נכונים.

לוגיסטיקה ועלויות
החיסכון בעלויות ממשיך לאורך כל הדרך ועלות של מנת פיצה או משלוחי פיצה הופכים להיות זולים יותר כשאתה מחובר לרשת. הרשת בעלת מחסן משותף ומבצעת רכש משותף, ולכן העלויות שהיא משיגה לחומרי הייצור של פיצה מכל סוג שהיא, הם נמוכים.

זאת להבדיל מכל פיצריה פרטית שלעתים גם מחליפה ספקים לכאלו המספקים לה מרכיבים גרועים. אספקה מדויקת לסניף, מערך של הנה"ח, שירותי פרסום וקידום מכירות, כל אלו מייעלים כל משלוח פיצה וכל מכירת מגש פיצה.


פיתוח / תכנות / קידום אתר -
האתר של פיצה דומינו מקודם ע"י חברת - שחר מערכות מידע ופיתוח אתרים


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חפש בבלוג זה