ניהול בתים משותפים


ניהול בתים משותפים הוא דבר המצריך התייחסות ראויה ורצינית מאוד מצידם של שני הגורמים העיקריים המעורבים בעניין: הבניין המשותף וחברת הניהול העוסקת בתחום.

בימנו הפניה והעבודה עם חברות ניהול בתים משותפים הפכו להיות דבר נפוץ יותר ויותר.

לשימוש בחברות ניהול בתים משותפים יש כמה וכמה יתרונות בולטים:

א. מונע חיכוכים וויכוחים מיותרים בין דיירי הבניין לגבי השאלות-|" מי מנהל את הועד" " מדוע גובים כל כך הרבה כספים" מה הסיבה שאין אור בחדר המדרגות" "מדוע המעלית מתקלקלת בתכיפות גדולה כל כך. לשאלות אלו אין כאמור מענה באמצעות ועד בית פנימי. לכן, חברת ניהול בתים משותפים תהיה גורם חיצוני שתוכל לטפל ביעילות גדולה יותר מאשר ועד בית יוכל לעשות זאת

ב. כך או כך זה מונע מהדיירים את הנטל של התכנסות אחת למספר חודשים, של דיונים והתלבטיות שלא כולם מסכימים לגביהם ולרוב גם חלק מהדיירים פשוט לא מגיע לאספה. כך באופן הזה נמנעים מהדיירים גם החלטות חפוזות או בעייתיות לכאורה לגבי אותם דיירים אשר אינם מגיעים לאספת דיירים.

ג. לחברה של ניהול בתים משותפים ישנה מערכת מסודרת ומשומנת היטב ( בתנאי שהיא חברה בעלת שם נסיון וידע מצטבר רב בתחום) הכוללת- מערכת חשבונאית של ניהול חשבוניות וחלוקת חשבוניות, רישום ממוחשב ומסודר של מערכות ונוהלי הגביה. עבודה שוטפת מול בעלי מקצוע בתחומי חשמל, אינסלטציה, צבע, מים, גינון, נקיון ואחזקה שוטפת. עובדה החוסכת זמן ויוצרת באופן מובהק תנאי חיים של רווחה לדיירי הבניין ביודעם היטב כי יש על מי לסמוך.
להמשך קריאת המאמר לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חפש בבלוג זה